2 viikkoa sitten
Työpaikkakohtainen ID-numero: 15081446

Applikationsspecialist till Service Desk, 2M-IT, Distansarbete (möjlighet att arbeta på olika 2M-IT kontor)

Lyhyesti

Paikkakunta:
Eri paikkakunnat, Distansarbete
Työsuhteen tyyppi:
Kokoaika
Työn tyyppi:
Vuokratoimeksianto
Aloitusajankohta:
Enligt överenskommelse

Hej du, kundserviceinriktade IT-expert! Letar du efter ett mångsidigt jobb inom IT med intressanta utmaningar? Vi har en öppen plats till vårt kundföretag som kunde passa just dig. Läs mer nedan och ansök redan idag! Vi kommer tillsätta tjänsten så snabbt som en lämplig person hittas.

Kuvaus

Vårt kundföretag, 2M-IT, utvecklar sina tjänster och söker därför en applikationsspecialist för att jobb på 2M-ITs Support Service enhet vid deras Service Desk. Efter introduktionen har du även möjligheten att utföra jobbet på distans, så platsen är inte begränsad till orterna där 2M-IT har kontor. Ifall du föredrar att arbeta från kontoret kan du hitta kontor runtom i Finland. Ditt team är beläget i Österbotten, och du kan hitta kollegor i både Vasa, Jakobstad, Åbo, Björneborg och Nykarleby.

Arbetet sker vardagar mellan kl. 7-17, i några olika pass, och du förväntas arbeta heltid. Vid behov finns det även viss flexibilitet gällande arbetstider till exempel för att slutföra dina studier. Det finns även möjligheter till utveckling inom arbetsuppgfter, så jobbet är både idealt för dig som söker ditt första jobb inom IT branchen eller för dig som redan har erfarenhet från tidigare.

Du erbjuds

  • En god introduktion till jobbet
  • En bra balans mellan regelbundenhet och flexibilitet
  • En avslappnad och trygg arbetsmiljö
  • Möjlighet till 100 % distansarbete

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Työtehtävä

  • Ta emot serviceförfrågningar och störningar från kunder via telefon och andra kommunikationskanaler. I arbetsuppgifterna ingår dessutom att lösa serviceförfrågningarna och störningar samt routing.
  • Förundersökning och lösning av fel i terminal och perifer
  • Applikationsinstallationer och uppdateringar
  • Slutanvändarvägledning och support
  • Underhållsanvisningar

Etsimällämme henkilöllä on

  • Lämplig utbildning inom IT
  • Goda kunskaper i finska och svenska i både tal och skrift
  • Erfarenhet av arbete inom service desk. Erfarenhet inom kundtjänstses som meriterande.
  • Erfarenhet av en verksamhetsmiljö och informationssystem inom social- och hälsovårdsektorn eller kommunala sektorn anses också meriterande

Som person är du

  • Kommunikativ
  • Initiativtagande och självständig
  • Ansvarstagande
  • Lätt för att samarbeta

Övrig information

  • Start: Enligt överenskommelse
  • Omfattning: Heltid
  • Placering: distansarbete eller i Vasa, Jakobstad, Åbo, Björneborg eller Nykarleby

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Yrityskuvaus

2M-IT är expert coh föregångare inom social- och hälsovårdsbranschen. De utvecklar lösningar för att utveckla social- och hälsovårdstjänster som producerar välbefinnande för människor. De utför sitt samhälleliga ansvar som ett offentligt ägt företag genom att tillhandahålla kostnadseffektiva tjänster, genomföra ansvarsfulla offentliga upphandlingar och bygga dialog mellan företag, föreningar och myndigheter.

De största ägarna av 2M-IT är Egentliga Finlands sjukvårdsdistrikt, Åbo kommun, Satakunta sjukvårdsdistrikt, Södra Karelens social- och hälsovårdsdistrikt, Kymmenedalens social- och hälsovårdsförbund, Mellersta Finlands sjukvårdsdistrikt, Päijänne-Tavastlands social- och hälsovårdsdistrik samt Björneborgs stad.

Hae työpaikkaa!