1 viikko sitten
Työpaikkakohtainen ID-numero: 15088142

Asiakaspalvelija, Berner Oy, Helsinki

Lyhyesti

Paikkakunta:
Helsinki, Herttoniemi
Työsuhteen tyyppi:
Kokoaika
Työn tyyppi:
Rekrytointi
Aloitusajankohta:
Mahdollisimman pian
Muut:
kokoaikainen, 37.5h/vk

Etsimme asiakkaallemme Berner Oy:lle B2B-asiakaspalvelijaa määräaikaiseen toimeksiantoon päivittäistavarapuolelle kiireavuksi. Tehtävässä pääset hyödyntämään aikaisempaa asiakaspalvelukokemustasi työskennellen mielenkiintoisten suurten asiakkuuksien parissa. Lue lisää alta ja hae paikkaa jo tänään, sillä etenemme soveltuvien hakijoiden kanssa nopealla aikataululla!

Kuvaus

Tässä tehtävässä pääset työskentelemään asiakasrajapinnassa päivittäistavarakaupan asiakkuuden yhteyshenkilönä. Vastaat asiakkaalta tuleviin kyselyihin ja huolehdit tilausten ja toimitusten sujuvuudesta. Kommunikoit asiakkaalle mahdollisista ongelmatilanteista ja varmistat laadukkaan asiakaskokemuksen toteutumisen. Tehtävässä menestyminen vaatii kokemusta B2B-asiakaspalvelusta, ratkaisukeskeistä ja palveluhenkistä asennetta, sekä hyviä suullisia sekä kirjallisia kommunikaatiotaitoja. Arvostamme lisäksi ymmärrystäsi päivittäistavarakaupan toiminnasta sekä aiempaa kokemusta toiminnanohjausjärjestelmän käytöstä (esim. SAP tai vastaava).

Työaika tehtävässä on klo 8-16 maanantaista perjantaihin. Tiimi hoitaa myös ns. puhelinpäivystysrinkiä vuorotellen työaikana. Tehtävässä on perehdytysjakson jälkeen osittainen etätyömahdollisuus.

Tarjoamme

  • Kattavan perehdytyksen ja kannustavan tiimin tuen
  • Erinomaisen tilaisuuden päästä kerryttämään asiakaspalvelukokemusta tunnettujen brändien parista
  • Vastuullisen roolin, jossa pääset työskentelemään ison kauppaketjun yhteyshenkilönä

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää tästä.

Työtehtävä

  • Päivittäistavarakaupan asiakkuudesta vastaaminen
  • Asiakaskommunikointi tilauksiin ja toimituksiin liittyen (esim. EDI tilaukset, reklamaatiot, hinnoittelu)
  • Ongelmatilanteiden ratkominen
  • Muut asiakaspalvelutehtävät

Etsimällämme henkilöllä on

  • Tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus
  • Kokemusta B2B-asiakaspalvelusta
  • Sujuva suullinen ja kirjallinen suomen ja englannin kielen taito
  • Hyvä suullinen ja kirjallinen kommunikaatiotaito
  • Ajantasaiset IT-taidot ja kyky oppia uusia järjestelmiä
  • Hyvät MS Office -taidot, erityisesti MS Excel

Eduksi katsotaan kokemus päivittäistavarakaupan toiminnasta, ruotsin kielen taito sekä kokemus ERP-järjestelmistä (esim. SAP tai vastaava).

Työntekijänä olet

  • Ratkaisukeskeinen ja viihdyt kiireisessäkin työympäristössä
  • Asiakaslähtöinen ja sinulla on palvelualtis asenne
  • Itseohjautuvainen ja vastuuntuntoinen

Muuta tietoa

  • Aloitus: mahdollisimman pian
  • Kesto: 3 kuukautta
  • Sijainti: Helsinki. Osittainen etätyömahdollisuus perehdytysjakson jälkeen.
  • Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Berner Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus

Berner Oy on vuonna 1883 perustettu suomalainen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset tuotemerkit ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Monialaisesta tuotevalikoimasta on vastuussa neljä liiketoiminta-aluetta: kuluttajatuotteet, terveydenhuolto ja laboratoriot, teollisuus sekä maatalous. Berner Oy:n pääkonttori, tuotekehitys ja tuotantolaitokset sijaitsevat Suomessa ja heillä on toimintaa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Baltiassa. Lue lisää Berner Oy:stä täältä!

Hae työpaikkaa!