2 viikkoa sitten
Työpaikkakohtainen ID-numero: 15079167

Asiakaspalvelija, Webhelp, Helsinki

Lyhyesti

Paikkakunta:
Helsinki
Työsuhteen tyyppi:
Kokoaika
Työn tyyppi:
Rekrytointi
Aloitusajankohta:
joustavasti syys-marraskuussa
Muut:
vakituinen työsopimus asiakasyrityksessämme

Oletko asiakaspalveluhenkinen, positiivinen persoona ja oletko kiinnostunut ottamaan uuden askeleen urallasi? Etsimme nyt asiakasyrityksellemme, Webhelpille, useita asiakapalvelijoita toimistotyöhön työskentelemään osana kodinelektroniikkayrityksen asiakaspalvelua. Tehtävä on erinomainen ponnahduslauta työurallasi, sillä tässä pääset kehittymään asiakaspalvelun ammattilaiseksi, vaikka sinulla ei olisikaan vielä työkokemusta alalta. Haethan pian, sillä etenemme prosessissa pikaisella tahdilla!

Kuvaus

Asiakaspalvelijan tehtävässä työskentelet keskeisessä roolissa suuren kodinelektroniikkayrityksen asiakastyytyväisyyden parissa. Työskentelet toimistolla palvellen asiakkaita puhelimitse, sähköpostitse sekä chatin välityksellä. Työssä käsittelet monipuolisesti erilaisia tapauksia, joissa ohjeistat asiakkaita ja ratkaiset heidän ongelmiaan sekä samalla pääset haastamaan itseäsi ja kehittämään osaamistasi.

Tarjoamme

· Kattavan ja suunnitelmallisen perehdytyksen ennen asiakasrajapinnassa työskentelyä

· Mahdollisuuden kerryttää arvokasta työkokemusta

· Mahdollisuuden kehittää osaamistasi

· Tehtävän vakaassa yrityksessä, joka on alan suurimpia toimijoita

Kyseessä on suorarekrytointi ja työllistyt suoraan asiakasyritykseemme. Webhelp suunnittelee, toteuttaa ja optimoi unohtumattomia inhimillisiä asiakaspalvelukokemuksia asiakasyrityksilleen nykypäivän digitaalista maailmaa varten.

Työtehtävä

Toimit tietyn asiakasyrityksen asiakaspalvelutiimissä keskustellen asiakkaiden kanssaan ja avustaen erilaisissa tilanteissa tuotekysymyksistä toimitusaikatauluihin. Työajat sijoittuvat joustavasti toimiston aukioloaikojen mukaisesti maanantaista perjantaihin klo 8:30-22:00, jonka lisäksi odotamme valmiutta työskennellä noin joka kolmas lauantai klo 10:00-16:00. Työpäiväsi sisältävät mm. seuraavia tehtäviä:

· Asiakaspalvelu puhelimitse, sähköpostin ja chatin välityksellä

· Asiakkaiden ongelmien ratkaiseminen ja ohjeistaminen

Etsimällämme henkilöllä on

· Sujuva suomen kielen taito

· Englannin kielen perusosaaminen (minimissään B1-taso)

· Vahvat kirjoitustaidot ja kyky tuottaa tarkkaa tekstiä nopeasti

· Kyky työskennellä tarkkojen mittarien ohjaamana

Työntekijänä olet:

· Paineensietokykyinen

· Asiakaspalveluhenkinen ja positiivisen asenteen omaava

· Itseohjautuva ja ongelmanratkaisukykyinen

Muuta tietoa

· Aloitus: joustavasti syys-marraskuussa

· Kesto: vakituinen työsopimus asiakasyrityksessämme

· Sijainti: Pasila, Helsinki

· Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus

Webhelp suunnittelee, toteuttaa ja optimoi unohtumattomia inhimillisiä asiakaspalvelukokemuksia asiakasyrityksilleen nykypäivän digitaalista maailmaa varten. Toimitamme asiakaspalvelun ja liiketoimintaprosessien ulkoistuspalveluja myynnistä asiakaspalveluun ja sisällön muokkauksesta luotonhallintaan. Palvelumme on tarkoitettu auttamaan digitaalisia edelläkävijöitä ja johtavia brändejä heidän matkallaan kohti digitaalista muutosta.

Koulutus- ja kehitysohjelmien avulla annamme sinulle mahdollisuuden menestyä urasi jokaisessa vaiheessa. Näin sinusta tulee minkä tahansa joukkueen arvokas jäsen. Tässäkin roolissa saat aluksi usean viikon kattavan perehdytyksen ennen asiakasrajapinnassa työskentelyä.

Hae työpaikkaa!