1 kuukausi sitten
Työpaikkakohtainen ID-numero: 15079632

Assistentti asiantuntijaorganisaatioon, Helsinki

Etsimme asiakasyrityksellemme tarkkaa ja oma-aloitteista assistenttia työskentelemään vaihtelevien tehtävien parissa asiantuntijaorganisaatiossa. Tässä roolissa toimit henkilöstön tukena erilaisissa hallinnollisissa tehtävissä ja vastaat esimerkiksi heille tulevien yhteydenottojen selvittämisestä ja eteenpäinviemisestä. Tehtävä sopii erinomaisesti tehokkaalle ja itseohjautuvalle työntekijälle, jolla on halu tehdä laadukasta työtä sekä jo aikaisempaa kokemusta vastaavista assistenttitehtävistä asiantuntijaorganisaatiosta esim. finanssialalta. Mikäli kiinnostuit, hae paikkaa heti, sillä etenemme soveltuvien hakijoiden kanssa pikaisesti!

Kuvaus

Tässä tehtävässä työpäiväsi vaihtelevat paljon, ja työpäiväsi ovat harvoin samanlaisia. Tuet muuta henkilöstöä vaihtelevien tehtävien parissa mm. seuraat heidän sähköposteja, reagoit erilaisiin yhteydenottoihin ja teet taustaselvityksiä erilaisiin asioihin. Työtehtäviisi kuuluu lisäksi mm. asiakirjojen oikoluku ja laadukkaiden esitysmateriaalien kokoaminen. Odotamme sinulta hyvää joustavuutta sekä hyvää priorisointikykyä ja ratkaisukeskeistä ja innovatiivista asennetta erilaisten haasteiden edessä. Tämä rooli tarjoaa sinulle loistavan tilaisuuden päästä kehittämään taitojasi monipuolisten tehtävien äärellä ja työskentelemään vastuullisten tehtävien parissa. Saat tehtävään hyvän perehdytyksen ja tehtäväsi voivat myös laajentua taitojesi karttuessa.

Tarjoamme

  • Vastuullisen roolin ja mahdollisuuden kehittyä ja laajentaa osaamista
  • Asiantuntevan ja lämminhenkisen työyhteisön tuen ja kattavan perehdytyksen
  • Erinomaiset työsuhde- ja hyvinvointiedut (mm. puhelin-, lounas-, kulttuuri- ja liikuntaetu, kattava terveyshuolto, työsuhdepyörä)

Työtehtävä

  • Sähköpostien seuraaminen ja asioihin reagoiminen
  • Dokumenttien tarkastaminen ja oikolukeminen
  • Erilaisten esitys- ja taustamateriaalien valmistelu
  • Hallinnolliset tehtävät, kuten matkajärjestelyt, kalenterinhallinta sekä kulu- ja matkalaskujen tekeminen
  • Satunnaisesti ja toiveidesi mukaan myös muita tehtäviä, kuten kollegoiden perehdytystä, uusien järjestelmien käyttöönotossa avustamista ja sisäisiin kehitysprojekteihin osallistumista

Etsimällämme henkilöllä on

  • Tehtävään soveltuva koulutus, esim. johdon assistentti
  • Aikaisempaa kokemusta assistentin tehtävistä asiantuntijaorganisaatiosta
  • Vahva liiketoimintaymmärrys
  • Hyvät IT taidot (MS Office)
  • Sujuva suomen ja englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito. Ruotsi nähdään etuna.

Työntekijänä olet

  • Tarkka ja haluat tehdä laadukasta työtä
  • Oma-aloitteinen ja itsenäinen työskentelijä
  • Joustava ja sinulla on hyvä priorisointikyky

Muuta tietoa

  • Aloitus: Mahdollisimman pian
  • Kesto: 12kk sijaisuus
  • Sijainti: 00100, Helsinki (hybridi)
  • Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Hae työpaikkaa!