2 viikkoa sitten
Työpaikkakohtainen ID-numero: 15089325

IT-tukihenkilö (on-site), Nokian Renkaat Oyj

Lyhyesti

Paikkakunta:
Nokia
Työsuhteen tyyppi:
Kokoaika
Työn tyyppi:
Vuokratoimeksianto
Aloitusajankohta:
Mahdollisimman pian
Muut:
Määräaikainen 6 kk

Jos nautit ongelmanratkaisusta IT-tuen tehtävien parissa ja koet ihmisten auttamisen mielekkääksi, tämä työtehtävä voi olla juuri sinua varten. Etsimme IT-tukihenkilöä vahvistamaan Support Services -tiimiä Nokian Renkaille 6 kk määräaikaiseen työsuhteeseen. Arvostamme aiempaa kokemusta IT-tuen tehtävien parista, mutta kokemustasi tärkeämpää on asiakaspalveluhenkinen asenteesi ongelmanratkaisuun sekä mahdollisuus työskennellä paikan päällä. Jätäthän hakemuksesi pian, sillä etenemme haussa heti sopivien henkilöiden löydyttyä!

Kuvaus

IT-tukihenkilönä työtehtäviisi kuuluu tukipyyntöjen vastaanottaminen, käsittely sekä ratkaisu. Ratkaiset tikettijärjestelmään tulleita tikettejä ja ratkot ongelmia fyysisesti paikan päällä Nokian Renkaiden tiloissa ja varastoympäristössä. Tehtäväsi sisältävät muun muassa tietokoneiden tilauksia, esiasennuksia ja lähetystä, käyttöjärjestelmäpäivityksiä sekä vianesintää liittyen printtereihin sekä tietokoneisiin.

Olet työssäsi tärkeä tuki monelle sisäiselle sidosryhmälle ja tehtäväsi saattaa sisältää satunnaisia reissuja Nokian Renkaiden varastoille eri kaupunkeihin.

Globaali organisaatio mahdollistaa sinulle roolissa kehittymisen sekä monipuolisen työnkuvan, ja urasi kehityskaari voikin jatkua esimerkiksi erilaisiin projekteihin tai integraatioiden pariin.

Tarjoamme

  • Mielenkiintoisen ja vastuullisen tehtävän IT-tukitoimintojen parissa, jossa toimit tärkeänä osana organisaatiota vuorovaikutuksessa eri sidosryhmien kanssa
  • Kansainvälisen ja asiantuntevan tiimin tueksesi
  • Laajat kehittymismahdollisuudet organisaation sisällä

Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää.

Työtehtävä

  • Laitteiden ja ohjelmistojen vianselvitys
  • Tietokoneiden asennuksien, käyttöönottojen ja päivitysten suorittaminen
  • Tikettien ratkominen ServiceNow-järjestelmässä
  • Asiakaspalvelu sisäisille sidosryhmille

Etsimällämme henkilöllä on

  • Tehtävään soveltuva koulutustausta (esim. tietojenkäsittely tai tietotekniikka)
  • Ymmärrys Windows-käyttöjärjestelmistä
  • Motivaatiota oppia uutta ja kehittää osaamistaan
  • Asiakaspalveluhenkisyyttä sekä ongelmanratkaisutaitoja
  • Sujuva suomen ja englannin kielen taito
  • Mahdollisuus työskennellä paikan päällä Nokialla

Katsomme eduksi, jos sinulla on taustallasi kokemusta vastaavista tehtävistä tai mahdollisuus käyttää omaa autoa vieraillessasi varastoilla!

Muuta tietoa

  • Aloitus: Mahdollisimman pian
  • Kesto: Kokoaikainen, kesto 6 kk aloituspäivästä
  • Sijainti: Nokia
  • Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Nokian Renkaat Oyj:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.

Etenemme heti tehtävään soveltuvien henkilöiden kanssa, joten lähetäthän hakemuksesi jo tänään! Käsittelemme hakemuksia saapumisjärjestyksessä ja teemme haastatteluita jo haun aikana. Näin ollen ilmoitus saattaa poistua sivuiltamme jo ennen kuin prosessi on saatu päätökseen. Sopivien kandidaattien kanssa prosessi alkaa rekrytointitesteillä, jotka saat sähköpostiisi.

Yrityskuvaus

Nokian Renkaat on maailman pohjoisin rengasvalmistaja, joka tarjoaa mielenrauhaa kaikissa olosuhteissa. Heidän tietotaitonsa kumpuaa pohjoismaisista juurista ja arvomaailmasta. Henkilö- ja kuorma-autoihin sekä raskaisiin työkoneisiin kehitettyjen renkaiden tavoitteena on kestävä turvallisuus ja ympäristöystävällisyys tuotteen koko elinkaaren ajan. Konserniin kuuluu myös autonhuoltoon ja rengaspalveluihin erikoistunut Vianor-ketju. Lue lisää Nokian Renkaista.

Hae työpaikkaa!