1 viikko sitten
Työpaikkakohtainen ID-numero: 15081779

Palkkahallinnon asiantuntija, BDO, Helsinki, Tampere, Turku

Lyhyesti

Paikkakunta:
Helsinki, Helsinki, Tampere, Turku
Työsuhteen tyyppi:
Kokoaika
Työn tyyppi:
Rekrytointi
Aloitusajankohta:
Mahdollisimman pian

Haluatko olla rakentamassa kasvavaa liiketoimintaa globaalissa ympäristössä yhdessä muiden BDO:laisten kanssa? Etsimme BDO:n kasvavaan palkkojen ulkoistuspalvelutiimiin kielitaitoista ja oma-aloitteista palkka-asiantuntijaa. Toivomme, että olet tiimipelaaja, jolla on jo kokemusta palkanlaskennasta sekä soveltuva kaupallinen koulutustausta. Lupaamme, että monipuoliset asiakkuudet avaavat sinulle laajoja mahdollisuuksia kehittää omaa asiantuntijuuttasi tai ottaa seuraava merkittävä askel urallasi. Lue lisää tehtävästä ja hae pikaisesti, sillä aloitamme haastattelut välittömästi sopivien henkilöiden haettua paikkaa!

Kuvaus

Yhtenä maailman johtavana tilintarkastus- ja asiantuntijaorganisaationa BDO auttaa asiakkaitaan menestymään. He tukevat yrityksiä ja julkissektoria laadukkailla tilintarkastus-, vero-, laki- ja neuvonantopalveluilla Suomessa yli 300 asiantuntijan voimin – kansainvälisesti heitä on yli 95 000 osaajaa 164 maassa.

Tarjoamme

Monipuolisten ja mielenkiintoisten työtehtävien lisäksi BDO tarjoaa yksilöä arvostavan ja joustavan työympäristön, jossa omalla osaamisellasi ja työpanoksellasi on merkitystä. BDO:lla työntekijöiden hyvinvointi on etusijalla, ja he mahdollistavat työn ja vapaa-ajan yhteensovittamisen kunkin asiantuntijan tarpeet huomioiden. Asiantuntijoiden hyvinvointia tuetaan tarjoamalla kattavat työsuhde-etuudet ja työterveyshuollon. Tehtävä voi sijaita esimerkiksi Helsingin, Tampereen tai Turun toimipisteissä ja ketterä hybridimalli mahdollistaa työn tekemisen hyvin joustavasti etänäkin.

Työtehtävä

Tehtäviisi kuuluu BDO:n asiakasyritysten työntekijöiden palkkojen laskeminen, palkkahallinnon raporttien laatiminen sekä muut palkkahallinnolliset tehtävät. Palkanlaskijana työskentelet omien kansainvälisten asiakkuuksiesi parissa. Tiimisi kesken autatte ja tuette toinen toisianne, hyvällä yhteishengellä. BDO:lla on suuntauduttu erityisesti ulkomaankomennuksiin ja kansainväliseen liikkumisen liittyviin palkkapalveluihin, joita tarjotaan asiakkaille standardipalkanlaskennan lisäksi. Tehtäviäsi on mahdollista räätälöidä kiinnostuksesi ja osaamisesi pohjalta.

Etsimällämme henkilöllä on

  • Muutama vuosi aiempaa kokemusta palkanlaskennasta, tilitoimistotausta katsotaan eduksesi
  • Soveltuvaa kaupallista koulutustaustaa. Suoritettu PHT- tutkinto katsotaan eduksesi.
  • Positiivista ja asiakaspalveluhenkistä asennetta sekä sopeutumiskykyä uusiin tilanteisiin
  • Vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaitoja
  • Järjestelmällistä ja itsenäistä työotetta
  • Erinomaisen suomen ja englannin kielen taitoa. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksesi
  • Halua auttaa asiakkaita ja kollegoita oman työsi kautta, BDO:n ’’People helping people achieve their dreams’’ -mission mukaisesti

Muuta tietoa

  • Aloitus: Mahdollisimman pian
  • Kesto: Vakituinen
  • Sijainti: Voit työskennellä Helsingin, Tampereen tai Turun toimipisteissämme. Lisäksi hybridimallimme mahdollistaa työn tekemisen hyvin joustavasti myös etänä.

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä BDO:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus

Lue lisää BDO:sta osoitteessa: BDO Finland | Audit, Tax & Advisory services - BDO

Hae työpaikkaa!