1 kuukausi sitten
Työpaikkakohtainen ID-numero: 15078459

Sales Support, Oy Semper Ab, Espoo (hybridityö)

Lyhyesti

Paikkakunta:
Espoo
Työsuhteen tyyppi:
Kokoaika
Työn tyyppi:
Rekrytointi
Aloitusajankohta:
Elokuussa 2022
Muut:
12kk määräaikainen sopimus

Etsitkö uusia haasteita kansainvälisen kaupan saralta? Oy Semper Ab etsii uutta Sales Supportia Espoon toimipisteelleen määräaikaiseen työsuhteeseen. Tässä tehtävässä työskentelet asiakasrajapinnan ja sidosryhmien tiiviissä kommunikaatiossa, joten odotamme sinulta rautaisia vuorovaikutustaitoja, analyyttisyyttä ja organisointikykyä. Mikäli monipuoliset työtehtävät ja kansainvälinen brändi herättivät kiinnostuksesi, lue lisää ja hae paikkaa jo tänään!

Kuvaus

Sales Supportin tehtävässä toimit asiakasrajapinnassa ja sidosryhmien välissä osana ammattitaitoista tiimiä. Työskentelet sekä Suomen- että Baltian markkinoiden parissa ja päivittäisiin tehtäviisi kuuluu mm. kommunikaatio eri sidosryhmien ja jakelijan kanssa, hinnastojen ylläpitäminen, hintojen ja kilpailijoiden seuranta, analytiikan ja raportoinnin kehittäminen sekä muut hallinnolliset tehtävät.

Tulet menestymään tehtävässä, mikäli omaat jonkin verran kokemusta logistiikan ja kansainvälisen kaupan puolelta, kommunikoit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi ja omaksut nopeasti uutta tietoa ja uusia järjestelmiä. Päivittäisiin työkaluihisi kuuluu mm. Excel, SAP, Synkka ja Power BI. Mikäli pidät asiakasrajapinnassa työskentelystä ja numeroiden pyörittelystä, hahmotat hyvin kokonaisuuksia ja olet oma-aloitteinen, Sales Supportin tehtävä voi olla juuri sinulle!

Tarjoamme

  • Monipuoliset tehtävät kansainvälisessä työympäristössä, tunnetun brändin parissa
  • Paikan ammattitaitoisessa ja ketterässä organisaatiossa
  • Lounasedun, liikunta- ja virike-edun, sekä pääsyn toimiston juuri uusitulle kuntosalille
  • Hybrid-työskentelymallin (60% toimistolla)

Työtehtävä

  • Liiketoiminnan analysointi ja kehittäminen
  • Tarvittavien tietojen ja materiaalien kerääminen (hinnat, valikoimat, kilpailijat, kampanjat)
  • Synkka tietojen päivitys
  • Hinnastojen seuranta ja päivittäminen, master-hinnaston ylläpito
  • Baltian tuotetietojen hallinnointi
  • Muita hallinnollisia tehtäviä

Etsimällämme henkilöllä on

  • Tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto
  • Ymmärrystä sekä aikaisempaa kokemusta kansainvälisestä kaupasta ja logistiikasta
  • Hyvä Excel-osaaminen sekä hyvät tietotekniset taidot
  • Sujuva suomen ja englannin kielen taito

Etsimämme henkilö on

  • Palveluhenkinen tiimityöskentelijä
  • Oma-aloitteinen ja järjestelmällinen
  • Analyyttinen ja ratkaisukeskeinen
  • Halukas kehittämään ja kehittymään

Muuta tietoa

  • Aloitus: Elokuussa 2022
  • Kesto: 12kk määräaikainen (sijaisuus)
  • Sijainti: Stella-Business Park, Espoo
  • Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä XX puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus

Lue lisää Semperistä täältä!

Hae työpaikkaa!