1 kuukausi sitten
Työpaikkakohtainen ID-numero: 15084728

Technical Customer Support Specialist, Cuuma Communications Oy, Helsinki

Lyhyesti

Paikkakunta:
Helsinki
Työsuhteen tyyppi:
Kokoaika
Työn tyyppi:
Rekrytointi
Aloitusajankohta:
Tammikuun alussa
Muut:
Kokoaikainen

Cuuma Communications Oy hakee joukkoonsa teknistä Customer Support Specialistia. Jos olet kuin elementissäsi erilaisten teknologioiden ja järjestelmien parissa, ja asiakaspalvelu sekä palveluprosessien kehittäminen on intohimosi, niin saatat olla etsimämme henkilö! Tässä tehtävässä pääset kehittämään itseäsi teknisen asiakaspalvelun ammattilaiseksi osana mielenkiintoista ja modernia kasvuyritystä.

Kuvaus

Customer Support Specialistina vastaat monipuolisten palvelupyyntöjen hoitamisesta puhelimitse, sähköpostitse ja tikettijärjestelmän kautta. Ratkaiset erilaisia teknisiä ja yleisiä tukipyyntöjä, sekä varmistat samalla asiakkaiden saaman erinomaisen palvelukokemuksen. Tämän lisäksi hoidat dokumentaatioon ja laskutukseen liittyviä tehtäviä.

Toivomme, että sinulla on intohimoa asiakaspalveluun sekä palveluprosessien kehittämiseen. Tässä tehtävässä saat sekä vastuuta että vapautta, ja tueksesi kehittymiseen pienen, mutta pippurisen asiakaspalvelutiimin tuen. Työskentelet sujuvasti suomeksi ja englanniksi ja ongelmanratkaisu on sinulle mielenkiintoista ja luontevaa. Osana mielenkiintoista kasvuyritystä pääset kehittämään itseäsi mielenkiinnonkohteidesi mukaan ja ottamaan vastuuta esimerkiksi prosessien ja mittareiden kehittämisestä.

Tarjoamme

  • Kasvuyrityksen tarjoamat etenemis- ja kehittymismahdollisuudet
  • Mukavan toimistoympäristön Lauttasaaressa ja asiantuntevan tiimin tuen, sekä joustavan etätyömahdollisuuden
  • Laajat työsuhde-edut (mm. työterveys- ja työterveyshammashuolto, matkapuhelin-, lounas- ja liikuntaetu, sekä kuntosalin ja hierontakäyntejä)

Työtehtävä

  • Asiakaskommunikaatio ja käyttöopastus
  • Palvelupyyntöjen vastaanottaminen ja vianselvitys
  • Mobiililiittymien perushallinnointi
  • Laskutus ja dokumentointi
  • Asiakaspalveluprosessien kehittäminen ja mittaaminen

Etsimällämme henkilöllä on

  • Tehtävään soveltuva koulutustausta (tekninen tai kaupallinen)
  • Aiempaa kokemusta asiakaspalvelusta ja kiinnostus palveluprosessien kehittämiseen
  • Vahva tekninen osaaminen ja ymmärrys sekä halu oppia lisää
  • Sujuva suomen ja englannin kielitaito
  • Työkokemus teknisestä asiakaspalvelusta ja operaattorialan tuntemus katsotaan haussa eduksi.

Työntekijänä olet

  • Oma-aloitteinen
  • Tehokas ongelmanratkaisija
  • Palveluhenkinen tiimipelaaja

Muuta tietoa

  • Aloitus: Tammikuun alussa
  • Kesto: Vakituinen
  • Sijainti: Itälahdenkatu 22 A 4. krs, 00210 Helsinki

Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Cuuma Communications Oy puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus

Hae työpaikkaa!